Job 49 van 115


Report this listing

Solliciteren



Financieel Assistent


Functie



Het bedrijf is gespecialiseerd in facility management en is verbonden aan een grote groep in de energiesector. Op basis van haar uitgebreide expertise zet het bedrijf zich in om de prestaties van gebouwen op de lange termijn te optimaliseren door middel van een reeks op maat gemaakte diensten op het gebied van facility management.


Jobomschrijving

  • Ondersteunen van contractmanagers bij het opstellen van maandelijkse projectevaluaties.
  • Ondersteunen van de Business Unit Manager bij het opstellen van maandelijkse business reviews.
  • Administratieve en financiële controle van contracten in SAP en FMIS.
  • Factureren van de contractenportefeuille.
  • Bewaken van facturatie en cashflow. Contact opnemen met de klant hierover indien nodig.

Jouw profiel

  • Je hebt een bachelordiploma in een administratieve richting. Bij voorkeur heb je dit al in de praktijk kunnen brengen tijdens +- 5 jaar ervaring in gelijkaardige taken.
  • Je bent vertrouwd met PC en Office. Excel, Teams en Outlook zijn je niet vreemd!
  • Erkend voor je nauwkeurigheid en teamspirit. Iemand die oog heeft voor detail en een teamspeler is, dat is wat we zoeken.
  • Je ziet werk als een prioriteit. Je staat erom bekend initiatief te nemen en proactief te zijn.
  • Ervaring met SAP is een pluspunt!

Aanbod

  • Vervullend werk in een stabiel, dynamisch en betrokken bedrijf.
  • Een aangename en positieve werksfeer
  • Een balans tussen werk en privé
  • Echte kansen om je vaardigheden en carrière te ontwikkelen in een gewaardeerde werkomgeving.
  • Maaltijdcheques
  • Smartphone + abonnement
  • Laptop
  • Vakantiegeld: 32 dagen/jaar (12 extra SD-dagen + 20 feestdagen)
  • 100% vergoeding van openbaar vervoer
  • Groepsverzekering
  • Ziekenhuisverzekering
  • CCT 90 (collectieve bonus in februari)
  • Fiets leasen
  • 13e maand

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht